marți, 21 octombrie 2008

in noaptea asta nu te plac. daca te-as atinge, te-as zgaria si te-as lovi cu pumnii. ti-as oferi un zambet de vipera, cu care sa te joci suav si sa te tinteasca in piloni. si eu sa-mi fac culcus pe strigatele tale disperate de da-mi altadata inapoi. ti-as oferi mana sa o saruti patruns de siguranta, cum iti sta in fire, si din degetele ei ti-as face inchisoare; ti-as oferi piciorul sa-l musti cu pofta ta permanenta si ti-as pune bocancul in fata cand as simti ca ma paraseste limita minima a rezistentei; pentru ca in noaptea asta iti rezist; sa nu indraznesti sa-mi atingi buzele, ti-as sfarma orizontul intr-o fractiune de sarut; in seara asta in care te crezi invincibil iti mai daruiesc o imbratisare totala care sa te faca totuna cu depravatul care zace in tine. acum ca te-am dezbracat de pielea ta cea de duminica incepi sa-mi placi. de fapt, cred ca e doar dimineata.

Niciun comentariu: