duminică, 26 octombrie 2008

pentru ca orice ai face imi da siguranta celui mai bine lucru facut vreodata; inactiunile nu se pun;

pentru ca as lua cutitul, l-as infige, as rasuci chiar, l-as scoate si as savura gustul minunat al mortii in timp ce ea l-ar gusta pe al meu; daca mi-ai zice;

pentru ca povestile digitale pe scenele toracice mi se par cea mai minunata inventie;

pentru ca de ceva vreme (sa fie ani buni de-atunci), hrana mea e ca lamaia cruda;

pentru ca tot ce avem impreuna e departe de noi doi; accepti si contraargumente?

pentru ca de fiecare data cand sunt intre universitate si unirii, metroul e ca un rollercoaster caruia emotia mea ii cedeaza;

pentru ca merit, dar tu n-ai curajul sa accepti asta;

pentru ca ar fi ultimul lucru pe care l-ai face pentru mine. nu-i asa ca vrei asta? iar eu as trai cu siguranta ca e cel mai bine lucru facut vreodata.

sa nu ma mai intrebi niciodata de ce.