sâmbătă, 10 ianuarie 2009

mi-am amintit

cum ma caram cu sacose de haine jos la diana si prezentam moda pe muzica de lambada si de madalina manole
cand avea ea un pian mic mic si ma invatasem sa cant ceva necunoscut mie acum
cand trebuia sa faca curatenie si eu m-am atasat de debaraua din hol si aveam grija ca borcanele sa fie mereu in armonie
cand eram mici mici, atat de mici ca i-am zis ceva ce a suparat-o si m-a dat afara din casa in tipete
cand coboram in ajun de craciun sa le vad bradu si cand ea si cu stefi au venit la noi si s-au invartit in jurul bradului nostru pana l-au darmat
cum puneam ursul cel mare de plus pe masuta si ii faceam toate operatiile posibile...era plin de sange de oja

acum ca am crescut, diana nu mai e in tara, eu nu mai sunt la etajul 3, nu ne-am mai vazut de vreo 4 ani si tot ce mai avem e o fereastra de mess si niste amintiri care ma fac sa rad, acum ca le-am readus printre noi.

Niciun comentariu: