marți, 6 ianuarie 2009

Status: fara rabdare, fara emotie

mai demult mi-am pierdut rabdarea. rabdarea de Celalalt. de-atunci am intalnit visatori, creativi, teatrali, galanti, obsedati, constiinciosi. de la fiecare am invatat care ceva, mai putin rabdarea. ba m-ati facut sa-i gust lipsa. e ca atunci cand imi vorbesti despre tine si imi vine sa casc; cand ma inviti la film si iti zic ca am treaba ca apoi sa ma bucur singura de el; cand imi spui ca ti-e foame si iti raspund zambind cu un "sa-mi fie de bine"; cand analizezi riguros situatia noastra si nici ca am intalnit ceva mai hilar.

acum mi-e frica ca atat de mult m-am bucurat ca te-am invins, incat mi-am pierdut emotia. emotia de Celalalt. asa se face ca atunci cand imi aduci trandafiri imi vine sa te intep cu toti spinii deodata in imaginea ta despre mine; cand vrei sa ma apuci de mana, sa-ti palmuiesc dorinta; cand vrei sa ma atingi, sa te paralizez in venin.

anul ce-a trecut mi-am pierdut emotia de Craciun. si de Anul Nou. de asta nu-mi pare rau. am trait rabdarea si emotia de familie. am stat cu familia.

poate ca totul se rezuma la faptul ca rabdarea si emotia de Celalalt se nasc si traiesc cand il intalnesti pe Celalalt.

ps: raducu, simti in titlu suflul amenintator?:D

Niciun comentariu: