sâmbătă, 31 ianuarie 2009

ratacita si regasita, deci retroactiva:)

From pisi am primit leapsa. la inceput i was playing hard to get leapsa, asta dupa ce am aflat ce e aia, da apoi am inteles ca se muleaza pe principiul joacainjoaca. pisi incep!

1. Daca partenerul te-ar insela cum ai reactiona?
pe bune daca stiu; imprevizibil!:P

2. Daca ai un vis ce ai dori sa se implineasca, care e?
sa mi se implineasca:D

3. Al cui fund ai vrea sa-l lovesti cu sete? [ce atre suna intrebarea asta tradusa in romaneste :))) ]
assu' lu' ghita; ghita e unu' care m-a enervat prea rau la un moment dat, te-ai prins

4. Ce-ai face daca ai avea un miliard de dolari?
m-as panica:D

5. Prietenul cel mai bun va fi intotdeauna cel mai bun?
my friends, there are no friends! - coco a zis-o, eu i-am dat sens!:D


6. Ai fost vreodata indragostit de 2 persoane in acelasi timp?
ce intrebare permisiva:P nu mai tin minte, deci creca nu

7. Cat timp ai astepta persoana pe care ai iubit-o?
"Daca am iubit-o, de ce s-o mai astept?"-bine punctat pisi, ca la lucrarea de azi sper

8. Daca ai castiga la loterie ti-ai abandona slujba?
chiar asa insensibila ma crezi? as face-o cadou


9.Te`ai “uitat” dupa un prof/o profa din liceu?
asta-i penala pisi:P m-am uitat si eu cu gandu' si bine am facut!


10. Ce anume te stoarce de viata?
birocratia ca un magnet de prostie si cate si mai cate


11. Cum te vezi peste 10 ani?
ma cam seaca leapsa asta a ta


12. Care e cea mai mare frica/fobie?
frica de aproape:P


13. Ce fel de persoana crezi ca e cea care ti-a dat leapsa?
remember cand ai vrut sa ma lasi inainte de dezrobirii?:D



14. Ai prefera sa fii singur si bogat ori casatorit dar sarac?
eu as prefera o combinare; you do the math:P


15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
ma mai culc un pic


16. Ai dat totul intr-o relatie?
nu sunt foarte darnica, dar papucii i-am dat cu placere:P


17. Cariera e importanta pentru tine?
e pe undeva in top 5


18. Ai ierta si uita un lucru pe care ti l-a facut cineva, oricat de teribil ar fi?
se prea poate


19. Preferi burlacia sau confortul unei relatii?
dupa preferinte:)


20. Da leapsa la 5 oameni!
dau leapsa lu' omu'cusoparla, si mai caut - task ongoing:P

Un comentariu:

Omu'CuSoparla spunea...

Draga mea joacainseara. Totdeauna am fost un om care a apreciat mai mult jocul de-a v-ati ascunselea, asa ca, ma voi ascunde si nu o sa joc leapsa. ma poti gasi oricand pe bancutele blocului 61, prin vecini sau pe la mine acasa, prin expirat, b52, vara in vama, etc. poti incepe cautarea. Sper sa ma intelegi si sa imi respecti alegerile, la fel cum fac si eu :)