vineri, 8 mai 2009

barbati cu influente

va multumesc:

pentru clipele de dragoste dezinteresata din copilarie; de-atunci nu le-am mai intalnit;
pentru ca m-ai invatat sa inchid ochii cand dansez, spunandu-mi ca asa se vede melodia mai bine;
pentru ca mi-ai spus sa nu-mi uit varsta si sa am grija sa nu fac mai tarziu o scuza din aceasta posibila uitare;
pentru cand m-ai strigat nebun de jos, sa vin la balcon, rusinata de toate privirile vecinilor; nici nu mai conta ce voiai sa-mi spui;
pentru toate placerile pe care mi le-ai oferit fara sa-mi scoti ochii pe urma;
pentru ca nu te-ai lasat pana nu m-ai convins de penibilul situatiei in care ma aflam, smulgandu-mi de la ochi zdreanta cu care incapatanam sa ma leg;
pentru ca inca imi arati ca pot sa visez alaturi de tine;
pentru ca m-ai facut sa sufar si nu as schimba cu niciun pret suferinta asta;
pentru ca ai facut din rasul meu mirare, ochi bulbucati, uneori dezgust, alteori ras in lume...
pentru ca ai topit de pe mine niste ghetari altfel deloc neputinciosi in fata climei zilelor noastre;
pentru ca n-a fost data sa nu-mi zici ceva interesant;
pentru incurajarile sincere de la cele doua intalniri neprogramate;
pentru bunavointa, modestia si prelegerile pline de talc neinteles la scara larga;
pentru ca m-ai facut sa ma simt mai speciala decat de obicei, atunci, in ziua aceea e mea;
pentru invataturile cu care adorm la capatai aproape noapte de noapte;

mult ii multumesc lui frate-miu, care nu citeste ce scriu si care, desi m-a suparat mai devreme, isi opune influentele cu succes de ceva vreme. si mie, desigur, pentru ca am fost fata buna si m-am ales cu ceva din toate astea...putine cate sunt insirate aici, multe de altfel.


Un comentariu:

blipoids spunea...

Sunt vedetaaa!!! @-)