joi, 6 noiembrie 2008

am consumat toata barfa;
am convenit amandoua ca bogdan nu o merita;
am baut tot ce se putea;
nu m-am grabit deloc spre casa;
am mai stat minute bune si la magazinul de vizavi;
am mancat si pufuletii aia facuti in salina;
apoi am baut multa apa, minute in sir;
m-am gandit ca nici cola light nu e rea si am luat atitudine;
m-am jucat cu o insecta zgomotoasa si i-am dat drumu apoi pe balcon; proportional, capatul rabdarii la ea e mult mai scurt;
stati sa vedeti cat mi-a luat demachierea;
acum 2 nopti am visat prea frumos ca sa nu ma gandesc un pic si la asta;
am recitit mail-ul de aseara si reply-ul la el si astept sa vad ce va sa vina.

in tot timpul asta imi propusesem sa invat, iar acum ma imbie un somn dulce. imi pare rau, dar nu mai e timp nici macar pentru remuscari, care oricum sunt o pierdere de timp.

Niciun comentariu: