marți, 11 noiembrie 2008

cat m-ai dezamagit, iti spun: esti ca supa crema la pliculet; esti ca in prima zi de scoala cand nu cunosteam pe nimeni; un ratacit bezmetic printre atatea pareri necunoscute; o oaza de inspiratie pentru insipidul de zi de zi in care, da, ne pierdem cu totii; esti atingerea pe care nu o vreau pe starea mea de bine; esti o limonada in care amestec un sac fara fund de zahar; esti starea aia tampita din dimineata cu treburi cand imi ia cel putin o ora sa ma dau jos din pat; esti un plasture pe o rana cel putin prea mare pentru el; esti ca zidul ala transparent care imi ia vederea logicii celor mai simple lucruri, facand loc unor scenarii atat de absurde; esti durerea pe care o am acum si care ma ingrijoreaza pentru ca nu stiu de unde vine;


buzele mele crapate ar vrea sa te sarute; in crapatura lor ar vrea sa pastreze o picatura din saliva ta; buzele mele sunt atat de crapate, incat atingerea frigului mi-a infipt turturi in centrii nervosi;

Niciun comentariu: