luni, 29 septembrie 2008

declaratie

subsemnata, joacainseara, de cetatenie universala, nascuta la data cand ploaia avea cea mai muzicala cadenta, cand ceasul marca inceputul unei dupa-amiezi in care picaturile de ploaie si soarele ofereau cel mai frumos joc de auriu, intr-o “lume care este inchisoare pe viata”, domiciliata intr-un loc care umbla din loc in loc, identificata cu un caleidoscop in buzunarul de la piept, unicat, emis de catre un amalgam de trairi, senzatii, visuri,vise, nesimtiri, deziluzii, cod numeric personal -.-/../-../-../../-.’,

declar prin prezenta ca intrunesc toate conditiile pentru a-ti cere sa nu incerci sa afli ce se ascunde in spatele zambetului meu, fiindca inseamna ca nu vreau sa stii si sa-l iei ca atare, sa nu mai spui ca ne vedem maine cu vesti si sa nu o faci, sa nu-mi promiti surprize si sa nu mi le oferi, sa nu ma intrebi daca mi-a placut pentru ca deja faptul e consumat, sa vrei sa mergem intr-acolo atunci cand toata fiinta mea ti-o cere, sa ma crezi cand iti spun ca nu mi-e bine, sa intelegi ca uneori vreau sa fiu singura si ca da, vorbeam serios cand iti ziceam ca vreau sa plec, sa nu-ti mai vina niciodata sa te certi cand eu vreau sa dorm, sa vii mai des la bucuresti- asta e pentru tine mama, sa nu mai fii atat de grijuliu, sa nu comentezi cand iti vorbesc despre visurile mele indraznete, sa nu mai zici niciodata “termina, laura!”- si asta, sa nu uiti ca n-am uitat de pozele alea si nici de jocul ala, sa-ti misti fundu’ ala mai des decat o faci - imi place leganatul lui, sa-ti dai licenta cu bine, si nu in ultimul rand sa nu mai lasi timpul sa stea intre noi.

prezenta declaratie imi va servi spre a fi inaintata tuturor celor care nu mi-au convenit la un moment dat si unora care inca nu-mi convin.

redactata si semnata acum, intr-o noapte nemultumita.