joi, 18 septembrie 2008

inceput

am inceput...o joaca in joaca, asa cum imi place sa-i spun. mi-e ochiul tremurand, un pic confuz.
dar e vreme pentru asa ceva, afara frig, decor cu balti...nu-mi place, nu imi vine nici sa ies la terasa, nici sa ma plimb in parc si nici de mall n-am dispozitie...asa ca m-am gandit sa ma joc.
e uimitor cateodata cate lucruri bune pot iesi plecand de pe picior gresit. chiar cele mai bune cred. fara programari, fara ganduri structurate, fara idei "preconcepute". este exact ca si atunci cand te intalnesti cu marea iubire, daca vrei. nearanjata, nepieptanata, incercanata. si el te place asa, cu bluza sifonata si cu unghiile nefacute. si tu, aproape ca nu poti sa te bucuri de moment, caci tu te gandesti la cusururile-ti exterioare, te uiti dincolo de el, ganditu-te in acelasi timp cat de mult ti-ai dorit sa-l vezi. cu alte cuvinte, ratezi momentul. si daca poti sa nu faci asta, daca poti macar o data sa-ti iesi din fire, inseamna ca ai reusit.

Niciun comentariu: