duminică, 21 septembrie 2008

vreau sa ascult melodia pusa de tine. am incredere in gusturile tale, iar in seara asta nu ma simt in stare sa aleg. daca se poate, as vrea sa nu vorbim deloc. as vrea sa stau cu capul pe pieptul tau si sa-mi vorbesti in palpitatii. as vrea ca tu sa nu ai nicio siguranta a gandurilor mele. pentru ca vreau sa le dau drumul din lesa numelui tau. te simt ca esti acolo pentru mine si esti gata in orice moment sa-mi oferi mai mult decat o strangere de san. acum pot sa merg mai departe, ideile mele latente capata forma si personifica. deja imi imaginez cum ti se ineaca privirea in contact cu imaginea a ceea ce acum ma stapaneste. ti-am zis ca nu mi-e mila. hai, saruta-ma, acum ca fac si eu parte din actiunea cosmarului tau. la noi in pat, ceasul bate static. la mine in gand, Big Ben-ul a sunat ora placerii.

fraza cu numarul 4 nu e pentru tine. pentru ca tu ma iubesti.

Niciun comentariu: