sâmbătă, 20 septembrie 2008

vreau inapoi...o parte din cele ce mi-au fost luate deodata, irevocabil, atunci cand zambetul meu se putea masura in ani lumina, fara ca in mine sa incolteasca macar sentimentul constientizarii pierderii lor pentru totdeauna.

vreau inapoi serile cand veneam acasa, mama imi punea mancare calda, ma asezam pe coltar si incepeam sa rasfoiesc reviste.

vreau sa mai traiesc o data noaptea in care am invatat pentru teza la romana, in bucatarie, cand ascultam europa fm, cand m-am imprietenit cu romeo si julieta, cand ieseam ora de ora pe balcon sa ma uit cum ninge afara mai sublim de o mie de ori ca in povesti, cum toata drama prietenilor mei se oglindea in imaginea vizuala a dansului fulgilor de nea la lumina stalpilor din strada.

vreau inapoi escapadele la derdelus, pe dealurile nicolinei, unde viteza se exprima in sanii putere, unde claxoanele se intreceau in care striga mai tare "pazea!", unde galagia era sincera, vesela si de unde ma intorceam rosie ca un mos-craciun si cu picioarele ca un ice-berg.

vreau inapoi momentele cand eram la tara si ploua razbunator, cand stateam cu radu pe prispa si faceam intrecere care arunca cotoarele de mar mai departe peste poarta, inspre rapa.

vreau inapoi sutele de porumbi pe care mi le-a fiert strabunica intr-un clocot de suflet...as face acum in asa fel incat sa-mi ajunga toata viata.

vreau atat de multe inapoi..dar inapoi se uita la mine nemilos de undeva de foarte departe...oferindu-mi doar consolarea unei memorii care imi pastreaza vrerile neatinse de pecetea implacabila a timpului care mi-a venit de hac.

Niciun comentariu: